Umělá inteligence

Proč byste měli do svého podnikání zařadit umělou inteligenci?

Ať už podnikáte v libovolném oboru, v dnešní době se neobejdete bez sofistikované online propagace. To znamená webové stránky, sociální sítě, e-mailing a další formy zviditelnění. Jakou roli v těchto ohledech hraje umělá inteligence?

Podstatné úspory

Pojďme se podívat na vytváření vlastních webových stránek. Chcete-li si dlouhodobě získávat zákazníky, nesmíte zapomínat na adekvátní texty, grafiku a líbivé obrázky. Lidé se totiž rozhodují na základě pocitů. Tento fakt vám potvrdí všichni psychologové i zkušení obchodníci.

Problémem je fakt, že spolupráce s odborníky na texty, grafiku i fotografie není zrovna levná. Mnoho začínajících podnikatelů nechce utrácet desítky tisíc korun za vyřešení každé z těchto kategorií.

Přesně proto přichází na scénu umělá inteligence. S její pomocí si v mžiku vygenerujete veškeré potřebné podklady, a to téměř zdarma. A co víc, celý proces potrvá maximálně několik desítek minut.

Jaký program zvolit?

Mezi nejoblíbenější aplikace na našem trhu patří Deeply. Tento program si hravě poradí s vytvořením marketingových textů, překladem do/z 31 světových jazyků. Generováním grafiky i obrázků.

Pomůže vám přitom s otextováním webových stránek, psaním příspěvků na sociální sítě, popisováním zboží v e-shopu, plněním blogu, vymýšlením e-mailů a tak podobně.

Vše přitom funguje na základě vyplnění jednoduché tabulky (vždy stačí napsat několik slov) a následného kliknutí myši. Poté vám aplikace Deeply sama vygeneruje veškeré důležité podklady.

Jak na to? Mrkněte se na webové stránky pod odkazem na začátku článku. Určitě nemusíte nic platit předem, protože máte možnost vyzkoušet si pětidenní demoverzi zdarma. Díky tomu se nejdříve seznámíte s veškerými funkcemi a sami se přesvědčíte, jestli se vám zalíbí.

Rate this post

Autor příspěvku: Redakce

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *


The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.